Terapia Laser

Home / Terapia Laser

Terapia Laser

Energia luminoasă absorbită de ţesuturile pacientului declanşează  modificări biologice la nivelul celular care duc la intensificarea circulaţiei sangvine locale; înlătură temporar durerea şi rigiditatea din muşchii minori şi articulaţii; relaxează muşchii şi înlătură spasmele musculare; înlătură temporar dureri minore şi anchilozări asociate cu artrita.

Efecte clinice: efect analgesic, efect miorelaxant, efect antiedematos, efect de biostimulare, efect  vasodilatator

Ajută la:

• Îmbunătățirea microcirculației
  • Creșterea activității intracelulare a multor enzime
  • Creșterea circulației oxigenului, utilizarea mai eficientaă a glucozei
  • Stimularea sintezei DNA
  • Creșterea activității fibroblastelor
  • Activitatea fagocitozei
  • Activarea pompei de Na/K a membrane
  • Activarea proceselor metabolice la nivel celular
  • Schimbări la nivel local a unor mediatori importanți

DIAGNOSTICE:  • Tahicardie, Abces, • Furunculoză, • Efect simpaticotonic și psihostimulare, • Oboseală, • Lipotimie, • Astenie, • Stare de neliniște, • Reacție întarziată la stimuli, • Hemato, • Edem, • Metroalgie, • Sângerari ale varicelor, • Insomnie, • Afecțiuni vegetative, • Sinuzită, • Distrofie vegetativă, • Distrofie a vezicii biliare, • Periosteoză, • Rinită, • Arteroscleroză,• Tensiune arterială, • Litiază,• Nevralgie, • Frisoane, • Gonartrită, • Arsură a limbii, • Anxietate, • Dereglări hormonale, • Vertij, • Crampe musculare, • Paralizie, • Cistită, • Gută, • Ulcer, • Hemoroizi, • Ischialgii, • Reumatism, • Flebită, • Afecțiuni ale vertebrelor