Microunde

Home / Microunde

Microunde

Este folosită la aplicarea în adâncime de căldură terapeutică. Dispozitivul aplică pe zone specifice ale corpului energie electromagnetică, în benzile de frecvență ale microundelor, menită să genereze căldură în adâncime la nivelul țesuturilor corpului.

Indicații:

• Tratament termic
  • Tratarea afecțiunilor musculare acute
  • Miorelaxare și efect spasmolitic
  • Îmbunătățirea elasticității țesutului fibros
  • Efect resorbtiv în cazul infiltrațiilor cornice, , inflamatorii și posttraumatice
  • Edeme, hematoame
  • Efect analgesic corelat cu miorelaxarea
  • Îmbunătățirea vitezei enzimelor și circulației
  • Metabolism cellular
  • Încălzirea diferitelor surse de durere

DIAGNOSTICE:  • miozită, • epicondilită, • tendovaginită, • osteohondroza coloanei vertebrale, • osteoartroză deformantă, • bursită, • întinderi, • lovituri, • abcese, • alopecie, • degerături, • artrită gonoreală, • herpes zoster, • paronychia (stadiu iniţial), • neuralgie postherpetică, • amenorrhoea, • dysmonorrhoea, • durere lombară, • abces mamar, • mastită, • menstruaţie neregulată, • colecistită, • disfuncţii circulatorii ale extremintăţilor, • pleurita cronică uscată, • sindrom Raynaud, • astm bronşic, • bronşită cronică, • neuralgie intercostală, • ischialgie, • neuralgie generală, • neurită, • neuralgie occipitală, • radiculită, • artrită, • artroză deformantă, • reumatism articular, • sindrom Bechterew (numai simptomatic), • brachialgie, • bursită, • crampă de gambă, • contuzii, • coxartroză, • coxită, • entorsă, • epicondilită, • hematomă, • ischialgie, • lumbago, • crampe musculare, • meniscopatie, • mialgie, • periostită, • poliartrită reumatică, • spondiloză, • tendinită, • torticolis